Obsługa zgłoszeń nieprawidłowości w uprawnieniach do Polskiego Bonu Turystycznego
środa, 05.08.2020
![Przejdź do wpisu Obsługa zgłoszeń nieprawidłowości w uprawnieniach do Polskiego Bonu Turystycznego](http://pcprdt.pl/wp-content/themes/pcprdt/img/news-default.jpg?x16383)
Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej informuje, iż:
osoba zgłaszająca problem dotyczący uprawnień do Polskiego Bonu Turystycznego powinna skontaktować się z infolinią Polskiego Bonu Turystycznego:
tel. 22 11 22 111
e-mail: bon@zus.pl
Wskazane jest żeby osoba taka dysponowała:
- danymi identyfikacyjnymi (imię, nazwisko, PESEL, a jeśli nie nadano to seria i nr dokumentu tożsamości osoby uprawnionej do bonu)
- podała dane kontaktowe (nr telefonu, adres e-mail)
- przedstawiła krótki opis problemu.
W dalszej kolejności zgłoszenie przekazywane jest do Polskiej Organizacji Turystycznej (POT), która:
- dokonuje wstępnej analizy sprawy. Jeżeli istnieje taka konieczność POT dokonuje odpowiednich czynności w zakresie wartości bonu.
- wprowadza informację na temat sposobu obsługi do systemu obsługi zgłoszeń
Następnie:
1. Infolinia PBT informuje klienta o sposobie postępowania.
2. POT prowadzi postępowanie wyjaśniające.
3. POT wydaje decyzję administracyjną.
4. POT dokonuje odpowiednich czynności w systemie w zakresie wartości bonu.